recent
أخبار ساخنة

آيتن عامر تتلقى رسائل تهديد من خارج مصر: «اللى معاه ربنا بيمشي على المياه» للمزيد:

 

كشفت الفنانة آيتن عامر، عن تلقيها رسائل تهديد، من خارج مصر، خلال الأيام القليلة الماضية، قائلة: «اللى معاه ربنا بيمشي على المياه».

وكتبت آيتن عامر، عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، قائلة: «هو أنتم مش قادرين تبعتولى رسايل التهديد من جوة مصر عشان عارفين إن ليها كبير وفيها قانون، فبتجيبوا أرقام من برة مصر تبعتولنا بيها رسايلكوا الهبلة دى!».

رسائل تهديد لـ آيتن عامر

وتابعت: «طيب يلا بينا بقى البلد دى بلد قانون واللى ماشي صح وليه حق هياخده لو كان عند مين.. لا منصب بينفع ولا فلوس.. صوت الحق عالى ومسموع وحتى لو عرفتوا تسكتوا شوية ناس تمامهم فلوس فى 4 مش هتقدروا عليهم وكله هيبان والحق هيظهر هيظهر».

يذكر أنّ الفنانة آيتن عامر، قدمت أولى تجاربها كبطولة مطلقة في الدراما التليفزيونية، من خلال مسلسل «زي القمر- أنا قبلت»، والتي انتهى عرضها مؤخرًا، حيث شاركها البطولة كلّ من تيام مصطفى قمر، وعابد عناني، ومحسن منصور، وأسامة عبد الله، ولبنى ونس، وعزت زين، وشريف الغريب، والعمل قصة وسيناريو وحوار أيمن الصواف وإخراج معتز حسام.

آيتن عامر تنتهي من تسجيل أغنية سنجل

وتخوض آيتن عامر، تجربة غنائية جديدة، إذ تستعد لطرح أغنية «سنجل» لأول مرة، وهي من كلمات تامر حسين وألحان وليد سعد وتوزيع أحمد إبراهيم، لافتة إلى أنها قامت بتسجيلها بالفعل وستطرحها قريبا، مؤكدة أن حلم الغناء كان يراودها من بداية مسيرتها الفنية، ووقعت عقدا للغناء ثم تراجعت عنه بعد اشتراكها في بعض الأدوار الفنية.

google-playkhamsatmostaqltradent